Friday, December 10, 2010

Rekaan dan corak

Assalamualaikum. Dalam pemerhatian akak, tudung Syria di pasaran "kebanyakan", tidak menepati piawaian bertudung, akak juga terbeli, apabila di pakai ia pendek dibhg hadapan, tidak menutup dada. Hijab al-jannah, akak pastikan "v"  shape menutup dada sipemakai.
                             Dari segi pemilihan fabrik dan corak. Fabrik Itali dan Korea dari jenis  cotton dan lycra digunakan, corak  modern dan kontemporary dipilih, supaya menepati selera masa kini. Hijab al-jannah (syria "v" shade) mudah dipakai, ringkas dan bergaya. Design comes in two shape, tudung Syria dan shawl. Pihak al-jannah tidak akan membuat semula ( menjahit) dari corak yang sama.!
                            Kami juga memasarkan selendang (shawl) dari jenis kain "chiffon" yang exclusive, dari segi fabrik, warna dan design.  Ianya begitu sesuai dijadikan sebagai hadiah dengan packing (box) yang menarik. Kami menyediakan lebih kurang 7 jenis design  yang cantik, diantaranya ialah Alexandria, Fairus dan Ruby. Boleh digayakan di majlis formal dan tidak formal. "al-jannah memberi ruang untuk bergaya, mengikut imaginasi anda". Wassalam.

1 comment:

  1. "al-jannah memberi ruang untuk bergaya, mengikut imaginasi anda".

    yeayyy go al-jannah!

    ReplyDelete